1,6 millió forintos kárt is okoztak már e-rollerrel
A tapasztalatok szerint az e-rollerrel balesetet okozók gyakran a KRESZ alapvető szabályait sem ismerik.
A tapasztalatok szerint az e-rollerrel balesetet okozók gyakran a KRESZ alapvető szabályait sem ismerik.
A nagyvárosok megteltek, valamit ki kell találni, hogy dugók és idegösszeomlás nélkül lehessen közlekedni. Egyszerre két irányban keresik a válaszokat: hogyan lehet a technológia fejlesztésével élhetőbbé tenni a közlekedést, és miként szoríthatjuk ki az autókat onnan, ahova egyszer már beengedték őket?
A holland városban el is kezdték az átállást, ami több mint négyezer közlekedési tábla lecserélését jelenti.
Száműznék a parkolókat és a közlekedési lámpákat is.
A városi légitaxik piaca a következő három évtizedben 150 ezer járművel milliárd dollárosra nőhet a világon. Máshol a légitaxizás már terjed, itthon még gyerekcipőben jár, és most a Forma-1-es nagydíj miatt került megint az érdeklődés középpontjába.
Nem, ez nem egy újabb 2,5 tonnás, sok száz lóerős polgárpukkasztó elektromos luxusterepjáró, hanem egy pehelykönnyű és minimalista futurisztikus járgány, amellyel végre tényleg tehetünk valamit a környezetünkért. Teszten a Citroën Oli.
Az autóikat, hasonlóan a lakberendezési céghez, lapra szerelve szállítanák.
Kedden délelőtt a Szeged pályaudvaron vártuk, hogy befusson az utastájékoztató táblán is folyamatosan ígért tram-train. Egy óra várakozást követően egy netes keresés után derült ki, hogy ez mostanában nem fog megtörténni. Kipróbáltuk a Szeged és Hódmezővásárhely belvárosait összekötő járművet, amely megállóinak listája ugyan már a második napon borult, de azért tényleg nagy élmény utazni rajta.
A világ első napelemes városi autója. Egyszerűen így hirdeti tervezett járművét a holland gyártó.
Bár a városokat a képeslapokon megjelenő jellegzetes sziluettjükről ismerjük fel, mégis sétálva érezzük át igazán, hogy milyenek a maguk valójában - mutat rá a várostervezéssel foglalkozó kritikus, Hugo Macdonald. Részlet a Hogyan hozzuk ki a legtöbbet a nagyvárosi életből? című könyvből.
A főszabály szerint a megengedett legnagyobb sebesség 30 km/h a város utcáin.
A repülő autó jött, most már látott, és hamarosan győzhet is. Egyre több iparági szereplő fogad a technológiára, nemcsak szavakkal, hanem dollármilliárdokkal is.
A 150 kilométeres hatótávolságú apró elektromos autó hossza nem éri el a 2,5 métert.
A teljesen önvezető járművet elegendő 16 óránként töltőre dugni.
A Share Now autómegosztó szolgáltatás magyar flottája egy elérhető árú új városi kisautóval bővült. Kipróbáltuk, hogy milyen a koronavírusos időkben a hófehér Fiat 500-zal közlekedni és parkolni.
Az egyik e-roller a kisebb mérete és kedvezőbb ára, a másik pedig nagyobb hatótávja és erősebb motorja révén hódíthat. Kipróbáltuk, hogy milyen gyorsan és milyen messzire lehet suhanni a Xiaomi kétkerekűjeivel.
Az egyre kelendőbb divatterepjárókat elsősorban a nagy fogyasztásuk és magas károsanyag-kibocsátásuk miatt éri kritika.
És nálunk az egyik legmagasabb a tömegközlekedést használók aránya.
Ezt a funkciót bekapcsolva adott esetben olyan érzésünk lehet tolatás közben, mintha az autónk egy felülről tekintett apró Matchbox lenne.
Tele van velük a város, veszélyesek és szanaszét dobálják őket.